HTML

Balu Abroad

Szívesen megosztom barátaimmal a külföldi kalandjaimat:)

Friss topikok

  • drmctyuk: hat igen, kene.. (2012.09.06. 16:53) Alhama de Murcia
  • drmctyuk: good luck! (2012.07.10. 08:50) 5.év
  • pumpk_in: Boldog Nevnapot Balu!:) (2011.02.03. 21:31) Business plan
  • pumpk_in: zsirf.. telleg regota mondod mar ezt, ugyhogy kivancsi leszek milyen lesz. majd johet a beszamolo! (2010.09.21. 16:26) Egyiptom
  • pumpk_in: kemeny. gratula! (2010.07.23. 09:48) Driving licence

Linkblog

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kelly and Tim,a Nagy nap!

2012.09.16. 16:57 :: TIMAKBALU

Szeptember 14,reggel 7:30kor Yvonne ertem jott es irany Bunclody a csaladi haz.Meg aludt mindenki es en sem oltonyben mentem,hanem vittem magammal.Eloszor Tim es Evan kelt fel,veluk beszelgettem,majd joves-menes a hazban.Elkertem Yvonne laptopjat,hogy amig a Bolondokhaza levonul lekossem magam.Kozben felkelt Alex,Kelly occse,majd erkeztek a szulok es Kelly nagyapja.Ok mind a vendeghazban voltak elszallasolva.Ahogy haladt az ido elore mindenki izgatott lett,foleg mikor kiderult,hogy a fodrasz aki le lett foglalva,nem erkezett meg-mondvan-nem lett megerositve a foglalo.Nah ekkor aztan hatalmas panik,uvoltozes,mindenki bolond lett.Telefonaltak ossze-vissza,mig nagy nehezen mindenki autoba ult es fodraszhoz ment.En lassan elkezdtem oltozkodni,reggeliztem,kutyakkal jatszottam,de en is kezdtem izgatott lenni.Kozben megjott Tim,udvozoltuk egymast,majd erkezett a feher limuzin es a fotos.Elore le volt fixalva,hogy ki-kivel megy majd,engem Sharon vitt az autojaval,eloszor a templomba ahol kezdtuk az eskuvot.Nagyon szep kis templom volt,nekem nagyon tetszett,kor alaku teteje volt a templomnak,erkezett szepen lassan mindenki.A pap meg mondta is nekem,hogy kulon feledatom lesz,majd csukjam be az ajtot amikor mindenki megerkezett.A templom nagyon szepen fel volt diszitve,fenykepeztem is eleg sokat.

Sok uj emberrel ismerkedtem meg,sokan jottek Ausztraliabol,Londonbol.Igazi kis szines csapat jott ossze,nagyon jo volt  a hangulat,a ket csalad egymas mellett ult.Katolikus eskuvo volt,a pap nagyon jo fej volt,sokat meselt Kellynek aki azt hiszem Buddhista,a kereszteny vallasrol.A ceremonia utan mindenki gratulalt,atadta az ajandekat,kozben a fotosok mindent rogzitettek es irany a Huntington kastely.A szulok keresere en is mentem-fotozni!amugy nagyon szepen feloltozott mindenki,pasik egytol egyig szurkeben,en voltam egyedul feketeben-de valljuk be nagyon is jo erzes volt kilogni a sorbol.Csajok jol neztek ki,igaz sokan voltak lilaban,meg pirosban de hat kinek mi az izlese.

A kastely nagyon tetszett,isteni idonk volt,sutott a nap,kellemesen meleg ido volt.Ami nem tetszett az az,hogy Kelly szulei akik 20 eve elnek Ausztraliaban,egyaltalan nem beszelnek angolul,igy barmit mondtunk,kerdeztunk stb mindig mosolyogtak es bologattak.Tehat pl ha azt mondom odapiszkitottam a konyhaba,ok akkor is bologatnak es vigyorognak.Amugy ezt Tim szulei is nehezmenyeztek,hiszen sem anyagilag nem tamogattak az eskuvot,sem vettek ki a reszuket teljesen.Meg ruhajuk sem volt az eskuvore,azt is Tim szulei alltak.Visszaterve a kastelyhoz,egy szoval fergetegesre sikerult a fotozas,a fotos segitett a parnak pozolni,mindent videora is vettek,varom a kepeket nagyon!

Kastely utan irany Gorey es az Ashdown Park Hotel ahol is a lagzi befejezodott.Hosszu nagy asztal kozepen,majd sok korasztal a vendegeknek.A menu kicsit szegenyes volt,Cezar salatat rendeltem,Sonkas pulykat krumplival es zoldseggel,majd desszertkent habcsok volt gyomolccsel.Az eskuvoi tortat ugyan megnyestek,de nem ettunk beleole,pedig azt vartam a legjobban.Furcsa.Senki nem szolgalt ki bennunket,felvettek a rendelest,aztan amint elfogyott a kancso viz,senki nem jott,hogy utantoltse,1-1 uveg bor is jart a menuhoz de azt sem hagytak ott az asztalon,hanem neked kellett odamenni a pulthoz vagy pedig kerni es akkor adtak egy poharral.

A baratok es csaladtagok,hosszu beszedet tartottak,ez kb egy oras volt,vege fele mar unalmas volt,tarsasagom sem volt az igazi,hiszen Yvonne a tobbi koszoruslannyal ult.Este 10 utan kicsit kimentem levegozni,korbeneztem a hotelben.Ezutan lassan atrendeztek a helyszint a tancnak.Eloszor az ifju par tancolt,aztan valami borzalmas 90es evek zenei jottek,ekkor megkertem Yvonne edesanyjat Marie-t,hogy vigyen haza.

Az eskuvo nagyon tetszett,hiba nelkul zajlott,megis volt egy egyfajta egyoldalusaga.Varom a hivatalos kepeket es majd rakok fel parat!

57982_10151079598768106_407485310_n.jpg

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása