HTML

Balu Abroad

Szívesen megosztom barátaimmal a külföldi kalandjaimat:)

Friss topikok

  • drmctyuk: hat igen, kene.. (2012.09.06. 16:53) Alhama de Murcia
  • drmctyuk: good luck! (2012.07.10. 08:50) 5.év
  • pumpk_in: Boldog Nevnapot Balu!:) (2011.02.03. 21:31) Business plan
  • pumpk_in: zsirf.. telleg regota mondod mar ezt, ugyhogy kivancsi leszek milyen lesz. majd johet a beszamolo! (2010.09.21. 16:26) Egyiptom
  • pumpk_in: kemeny. gratula! (2010.07.23. 09:48) Driving licence

Linkblog

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy ir eskuvo...

2009.10.25. 15:00 :: TIMAKBALU

Mint azt a kepeken is latni,nem oltoztunk egymashoz,mert Yvonne azt mondta,szurke-feketeben lesz,es en ugy kalkulaltam.Vegul nem talaltunk sehol szurke nyakkendot es ugy dontottem,hogy az altalam nagyon kedvelt Hitman figura stilusaban megyek az eskuvore.Tim ertem jott kocsival es elvitt Bunclodyba a lakasukra.Meg senki nem volt keszen az eskuvore,egyedul en.Rovid keszulodes utan elindultunk Carlowba a templomba.Keszitettunk par fenykepet,majd elfoglaltuk a helyunket a templomban.250en voltunk,szepen megtelt a templom emberekkel.Lezajlott a mintegy 2 oras templomi ceremonia,majd a fotos kepeket keszitett a parrol.Az egesz eskuvo hangulata amolyan semmilyen volt...se nem vidam,se nem boldog,en csalodott voltam.Nem beszelve arrol,hogy az Yvonne anyja mellettem ult,tehat kozeli rokona volt a menyasszonynak es mi majdnem leghatul ultunk.A csaladnak szerintem legelol a helye,nem pedig a sor vegen.Majd megjott Sharon a fonoknom,aki az egesz csaladdal haragban van,es a kisbabajat kezdte mutogatni.Nem is beszelt a menyasszonnyal sem,raadasul a vegere ert oda a ceremonianak.Templombol kifele menet,a munkarol kezdett el beszelni es a kezembe nyomott egy kuponfuzetet.Errol ennyit.

A Hotelbe en mar nem mentem veluk,a 2oras templomi eskuvo utan az Yvonne hazavitt engem,mert en dolgoztam hajnali 3ig.Nem is banom.Nagyon elegans voltam,mindenki engem nezett,sugdoloztak,hogy ez meg ki lehet.Par ember bemutatkozott...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása