HTML

Balu Abroad

Szívesen megosztom barátaimmal a külföldi kalandjaimat:)

Friss topikok

  • drmctyuk: hat igen, kene.. (2012.09.06. 16:53) Alhama de Murcia
  • drmctyuk: good luck! (2012.07.10. 08:50) 5.év
  • pumpk_in: Boldog Nevnapot Balu!:) (2011.02.03. 21:31) Business plan
  • pumpk_in: zsirf.. telleg regota mondod mar ezt, ugyhogy kivancsi leszek milyen lesz. majd johet a beszamolo! (2010.09.21. 16:26) Egyiptom
  • pumpk_in: kemeny. gratula! (2010.07.23. 09:48) Driving licence

Linkblog

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Otthon...

2009.04.09. 10:12 :: TIMAKBALU

Vegre 2 ev levelezes utan sikerult talalkoznom a Ritaval aki Corkban el,de mailben es ismerkedo oldalakon tartottuk a kapcsolatot.Helyes lany,jokat nevettunk es hazafele es egyutt jottunk,micsoda veletlen:)Hat igen,idoszeruseg,szuksegszeruseg es torvenyszeruseg...valoszinu ennyi volt,itt volt az ideje:)

Rendkivul feszitett volt a tempo otthon,mindenkire 2-3 ora jutott es aludni egyaltalan nem volt idom.Nagyon elveztem az otthonletet,csupa pozitiv elmeny ert,es mivel mindenkit jo anyagi helyzetben talaltam otthon es a legdragabb helyeken ettunk es ittunk,igy lebeszeltem mindenkit a kozos projektekrol ill a kiutazasrol.Kaptam allasajanlatot is,es igy mar teljesen mashogy gondolkodom.Barmikor kesz vagyok arra,hogy futarral hazamenjek.Ma kezdek dolgozni,majd kiderul,mennyi penzt tudok gyujteni,vagy pedig mint eddig el kell vegetalnom.Nem mindegy.A postaladam tele volt Social Walfare papirokkal amit egesz egyszeruen feleslegesnek tartok kitolteni,mert idaig egy fillert nem kaptam es meg ujabb dokumentumokat kuldtek kitoltesre...csak rabolom masok es a magam idejet feleslegesen...ma  megnezem hogy dolgozom a jovo heten...ha megint 3 napot akkor kitoltom,kulonben nem fizetnek nekem..Meg ez a nyar az enyem lesz,kalandokban bovelkedo lesz,gyartom a programokat.

Hetfon ha jo ido lesz megprobalkozunk 3asban eljutni kocsival Galwaybe ami 4 oras ut,hogy megtekintsuk a vilaghiru Moher-sziklakat...de csak ha  jo ido lesz.Aztan talaltam egy 12.szazadi kolostort ebben a megyeben ahol lakok,igy Yvonne-nak mer tomacsoltam is,ugyhogy megyunk:)De elotte szombaton veszunk egyenlore egy papagajt nekem,mivel tegnap rendkivul olcson sikerult beszereznem egy nagyon szep es nagy kalitkat.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása