HTML

Balu Abroad

Szívesen megosztom barátaimmal a külföldi kalandjaimat:)

Friss topikok

  • drmctyuk: hat igen, kene.. (2012.09.06. 16:53) Alhama de Murcia
  • drmctyuk: good luck! (2012.07.10. 08:50) 5.év
  • pumpk_in: Boldog Nevnapot Balu!:) (2011.02.03. 21:31) Business plan
  • pumpk_in: zsirf.. telleg regota mondod mar ezt, ugyhogy kivancsi leszek milyen lesz. majd johet a beszamolo! (2010.09.21. 16:26) Egyiptom
  • pumpk_in: kemeny. gratula! (2010.07.23. 09:48) Driving licence

Linkblog

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Brandon House Hotel...

2007.04.07. 23:51 :: TIMAKBALU

Na hat ma volt a 3. nap,hogy itt meloztam es egyben ez volt a legkemenyebb.Egy litvan csajjal dolgozom egyutt aki itt el New Rossban a tizenhet eves fiaval.Amugy nem cukrasz.Az egesz konyha litvan,tehat belecsoppentem egy litvan konyhaba.A chef francia Stephane,nagyon nagy arc,a felszolgalo olasz Antonio,ot imadom,a tobbi szakacs litvan,neveket nem tudok,az ettermi gore pedig eszak-afrikai,de feher boru.A hotel 3 csillagos,de 4et akarnak szeptemberre.A kajak szerintem atlagon feluliek ahogy kineznek,vagy csak jo a fiatal garda,mert mindenki olyan 22 koruli.A sutik borzalmas szarul neznek ki es engem azert vettek fel,hogy napi ajanlatokat keszitsek a hotelnek az etterembe.Elso nap a fahejas kremdesszertet csinaltam,ma pedig egy sargadinnyes poharkremet karambolaval.Az a'la carton kivul ami a munka jelentos reszet teszi ki,joforman olyan 4 oras munkam van,a Rubinban 6 volt:)))Szoval tetszik nagyon,de meg nagyobb a szervezetlenseg mint otthon.Itt nem diszpo alapjan dolgozunk hanem a Library Barba,Restaurantba,Meeting Roomba es egyeni megrendeleseink vannak disztortak.

At kell allnom az ejszakai eletre ami nehez lesz.Itt csak a munkarol szol minden nem egyeb.Kezdek hetkoznap delben es este 8ig vagyok,az meg ugy ahogy jo,de en aki a reggelhez szoktam a reggel 10-este 10 kicsit huzos lesz.

Az eszem amit akarok,kozlom,hogy 20 cm atmeroju sonkakat szoktam enni zold sajtmaratassal,friss zoldsegekkel es kulon nekem is sutnek ha kerem oket.

Itt mindenki Balunak szolit mert nem tudjak megtanulni a nevem.Ma ugy hivtak Hi Bula,mondom nem Bula,hanem Balu.Amugy megszerettem mindenkit,itt nincs versenges a fajok kozt.

Amit rendelek,az mar aznap,vagy masnap megkapom.A hotelszoba ingyenes,takaritjak minden nap es ingyen hasznalhatom a szaunat a 20 meteres medencet es a konditermet.

A kilatas az ablakombol csodalatos,latom a folyoban a naplementet.Az internettel meg gond van mert nincs sajat laptopom,ha lesz akkor a net is ingyenes a hotelben.De egy heti fizubol megvan az is csak kapjak mar fizut.Hetente lesz majd,egyenlore csekken amit bevaltok a bankban,aztan elvileg kartyara megy hetente.

A munkaidomet en irom,tehat nem a beosztast.Ruhat aznap kaptam,aztan,hogy ki mossa ki nemtom.Kell igenyelnem PPS Numbert,de ezt szerintem a hotel intezi.Azota nem beszeltem a Managerrel,de majd Stephane fog intezkedni.Ma kerdeztem meg a fizumat,erre osszjott az egesz konyha es segitett.El voltak ajulva a sargadinnyes poharkremtol,Antonio pedig a fahejas kremdesszerttol.

Abszolut nem vagyok ideges,hogy sokat melozom,meg lehet szokni es a forditott eletet is.Idaig pihentem januar 31 ota,most lehet keszulni akkor Los Angelesre.Az hogy egyedul vagyok egyaltalan nem tunik fel,nem hianyzik senki,a buli se meg semmi.

A lakasrol szo sem volt,tehat szerintem nem gond,amugy egy lakosztalyban vagyok baldachinos aggyal,sajat furdovel,tv stb,szoval nem keresem a lakast egyaltalan majd ha jon ide 3 magyar szakacs akkor majd mozulunk egyutt egy uj apartmanba.

Szerzodesrol szo sem volt,nekem nem gond,csak kapjak annyi fizut amennyit megbeszeltunk,aztan megnyugszom.Mondjuk most sem vagyok ideges csak elvileg jovoheten fizu.

Abszolut korrekt minden,de teljesen rendezetlen.Rendezve akkor lesz talan ha majd sajat hotelem lesz addig nem.Szoval nem mas mint otthon csak tobb a love es jo fej mindenki.

Nem bantam meg egyaltalan,hogy kijottem sot. 

Abszolut nem panaszkodom,csak vegre volt idom netezni,a recis csaj beengedett mert a gyereksereg eppen este 11kor amikor most vegeztem kartyapartit rendezett a kozponti gep elott.

Szoval isteni kint....

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása