HTML

Balu Abroad

Szívesen megosztom barátaimmal a külföldi kalandjaimat:)

Friss topikok

  • drmctyuk: hat igen, kene.. (2012.09.06. 16:53) Alhama de Murcia
  • drmctyuk: good luck! (2012.07.10. 08:50) 5.év
  • pumpk_in: Boldog Nevnapot Balu!:) (2011.02.03. 21:31) Business plan
  • pumpk_in: zsirf.. telleg regota mondod mar ezt, ugyhogy kivancsi leszek milyen lesz. majd johet a beszamolo! (2010.09.21. 16:26) Egyiptom
  • pumpk_in: kemeny. gratula! (2010.07.23. 09:48) Driving licence

Linkblog

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Housekeeping....

2007.03.16. 15:57 :: TIMAKBALU

Vegulis egyaltalan nem unatkozom itthon,bar en vagyok itthon a legtobbet egyenlore.Igy legalabb tudok tanulni,meg palyazni.A fiuk helyett szoktam porszivozni,felmosni,teregetni stb,mert ok egyaltalan nem ernek ra,csak aludni jarnak haza.Szoval eleg hazias vagyok,nagyon jol erzem magam itt kint,foleg,hogy naluk lehetek.

Par napja voltam kocogni egyet es ma mar edzettem is.Itt van biztonsagerzete az embernek,pedig erdo menten a folyoparton futottam egyedul es egy lelek sem jart arra.Egesz elfutottam a Monart hotelig.
Amugy van konditerem a kozpontban asszem 6 euro alkalmankent.Alig varom hogy megvegyem mar a biciklimet,mert isteni az ido,most is tuz a nap,jo a hegyeknel,ahova ellatok fekete felhok vannak de szinte alig esik.Az egy het alatt amiota ittvagyok kb ketszer ha esett.
Az agyam a nappaliban amiben alszom eleg kenyelmetlen,szoval ha sikerul itt maradnom akkor veszek egy matracot,meg kene egy szekreny is a ruhaknak,foleg ha keresek es elkezdek ruhakat venni,akkor lehet,hogy majd ketto kell.:)))

A levego eleg friss,de hideg van.Rengeteg a birka,csak ugy legelesznek a mezon.Szep hegyes,dombos videken lakunk,majdnem a varos vegen.Van hatso kertunk,oda majd viragokat akarok ultetni,ma neztem a hagymakat a Lidlben.4  szoba van a nappalival egyutt,en alszom a nappaliban a foldszinten.A konyha mellettem van.A nappalinak 2 bejarata van,kandalloval fotelekkel.Kulon wcm is van kezmosoval.

Fent van 3 szoba egy furdo wc kombinacioval es a Szilard szobajaban is van egy wc es tusolo kombinacio.
A tuzhely arammal megy.mosogatogep,mosogep,mikro,vasalo stb,teljesen felszerelt kivetel ilyenek nincsenek,hogy fakanal,kisebb edenyek a fozeshez stb,ezeket potolni kene.
Ha birtokba veszem a nappalit akkor atrendezem meg kirakom a papiruskepeimet vegre,meg kicsomagolok,hiszen felig vagyok csak itt.
Szoval nem gondoltam volna,hogy ennyire fog tetszeni,pedig nincs is melom.Olyan mintha egy hosszu nyaralason lennek,nagyon elvezem,de hat lesz ez meg ennel jobb is.
Na megyek napozni...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása