HTML

Balu Abroad

Szívesen megosztom barátaimmal a külföldi kalandjaimat:)

Friss topikok

  • drmctyuk: hat igen, kene.. (2012.09.06. 16:53) Alhama de Murcia
  • drmctyuk: good luck! (2012.07.10. 08:50) 5.év
  • pumpk_in: Boldog Nevnapot Balu!:) (2011.02.03. 21:31) Business plan
  • pumpk_in: zsirf.. telleg regota mondod mar ezt, ugyhogy kivancsi leszek milyen lesz. majd johet a beszamolo! (2010.09.21. 16:26) Egyiptom
  • pumpk_in: kemeny. gratula! (2010.07.23. 09:48) Driving licence

Linkblog

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Serial Interviews....

2007.03.14. 18:37 :: TIMAKBALU

Hat a mai nap nem volt semmi,meg kell hagyni.Szilarddal voltunk bevasarolni,de most ugy igazan,kb 70 eurot koltottunk.Vettem csirkecombot 1 kilot 5 darab volt benne 2,89 euroert es most uttottuk ossze Szilarddal a vacsorat.Idaig minden nap bacon szalonnat ettem meg gesztenyegombat,zoldsegkorettel es kezdtem unni.A kaja itt tenyleg borzaszto.
Nagyban fozunk amikor hirtelen....mobil,Grace volt az.Mire felvettem letette,de hagyott hanguzenetet.Azt nagy nehezen lehallgattuk,azt kerte holnap hivjam fel.
Nagyban netezem mikor megint telefon,Grace megint,hogy holnap interju Goreyban.De mivel megint nem nagyon ertettem mit akart megsurgettem,hogy irja le nekem a hotel cimet ahova mennem kell holnap.Erre nem irt semmit vissza,megint felhivott es megint csak reszben ertettem mit mond.Nem lesz gond az interju osszejon majd ne aggodjatok csak hat a nyelv az gond de csak egyenlore.Elvileg akkor holnap interju.
Aztan...
Nagyban interjuzom meg fozunk mikor megjott a tulaj egy olyan 30as ferfi es bemutatkoztam neki,korulnezett Szilard korbevezette,megnezett mindent.Nem volt gond.Ha itt tudnek maradni akkor kb.170 eurobol megusznam.Ha nem akkor berelnem kell mashol 280ert.
Miutan elment a tulaj,megint mobil.Grace volt megint,mar harmadszor hivott.Alig,hogy megnyugszom megint mobil,Winston,ugye most beszeltunk eloszor.Huuu hat mar nagyon ideges voltam.Nagyon rendes volt megteszi azt nekem,hogy a ket helybeli hotelt megnezi nekem.Mondtam,hogy mar elkuldtem az eletrajzomat ezekbe a hotelekbe.
Mobilszamot cserelunk es akkor holnap elvileg interju Graceszel es holnaputan itt helyben.
Na kesz a vacsi...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása